Reklamace

Pokud Vám doručené zboží z nějakého důvodu nesedí ať už se vám nelíbí barva, nebo byla o náramku jiná představa apod., pošlete nám zboží zásilkovnou zpět. Přiložte kopii dokladu o nákupu a k tomu nám prosím napište jaký je důvod vrácení objednávky. Prosíme také o přiložení čísla účtu, kam máme peníze za objednávku vrátit. Přijímáme pouze objednávky z eshopu - reklamace nebo vrácení zboží, které se zakoupila v obchodě řešíme pouze tam.

 

Pobočka zásilkovny kam doporučeně vrácené zboží poslat:

Jarmila Vančurová, 728432396, email: Jarmila@spiritbeads.cz

Krámek u Kapličky - U Kapličky 443/1, 412 01 Litoměřice 1-Pokratice

 
 

A ještě lépe, přiložte vyplněný tento reklamační formulář. PDF verze zde.