Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

I.

Obecná ustanovení

  1. Naše všeobecné obchodní podmínky platí výhradně. Jsou spojené se všemi našimi nabídkami, dodávkami. Platí v rámci běžícího kontraktu stejně jako pro budoucí obchody.
  2. Jako výrobce si vyhrazujeme právo změny cen s ohledem na kurz nákupních cen surovin (o této změně budou odběratelé předem informováni). Dále si vyhrazujeme právo na změnu logistických údajů např. balení, hmotnosti, EAN kódu apod.
  3. Zboží lze objednávat telefonicky: 728 432 396 nebo e–mailem: [email protected], nebo zde na eshopu (nejrychlejší způsob)
  4. Při objednávkách používejte objednávkový list (viz. zadní část ceníku) nebo elektronický formulář (zašleme na vyžádání), uvádějte obchodní jméno firmy, IČO, adresu místa závozu, telefon, e–mail, datum objednávky, datum předpokládaného odběru, vaši pracovní dobu, číslo zboží, název položky
    a objednávané množství.
  5. U nového odběratele požadujeme pro první tři dodávky platbu předem nebo hotově při dobírce při odběru zboží.
  6. Minimální hodnota objednávky pro závoz zdarma na prodejnu je 2500,-Kč.
  7. Pokud hodnota objednávky nepřesáhne stanovený limit 2.500,-Kč , hradí dopravné odběratel. V takovém případě požadujeme platbu předem nebo v hotovosti.
  8. Splatnost je do 10 dnů.
  9. U zákazníků, kteří nedodržují platební podmínky, budeme požadovat platbu předem nebo hotově při odběru zboží.
  10. Dodané zboží zůstává až do úplného uhrazení naším majetkem. Odběratel je oprávněn nabyté zboží prodávat dále.

II.

Termíny dodání

  1. U dodávek smluvním partnerům Spirit Beads jsou pevně stanoveny termíny dodání, tak jako termíny posledního dne objednání.
  2. Při zasílání zboží poštou nebo přepravní službou proběhne dodávka během 10 pracovních dnů od zaplacení objednávky na náš účet. Za odeslání zboží účtujeme u jednotlivého balíku balné a poštovné.
  3. O případném zdržení objednávky nebo nemožnosti dodání bude odběratel neprodleně informován.

III.

Reklamace

  1. Reklamaci na množství a druh zakoupeného zboží lze uplatnit do 7 kalendářních dnů od převzetí zboží prostřednictvím obchodního zástupce.
  2. Při doručení zboží přepravní službou nebo poštou je nutné zboží zkontrolovat ihned při převzetí a viditelné fyzické poškození reklamovat ihned u přepravce a neprodleně informovat obchodního zástupce Spirit Beads.
  3. Pro zahájení reklamačního řízení je vždy nutné dodržet následující kroky:
    1. reklamace zboží musí být bez zbytečného odkladu oznámena telefonicky nebo e-mailem na Spiri Beads.
    2. sepsat reklamační zápis, který musí obsahovat číslo objednávky, datum nákupu, druh reklamovaného zboží, popis reklamačního důvodu, razítko a podpis odpovědné osoby a doručit tento zápis na Spirit Beads společně s reklamovaným zbožím,
    3. reklamované zboží vrátit do 14 dnů od data dodání v případě reklamace na množství a druh zboží nebo do 14 dnů od data zjištění vady zboží, a to v originálním balení
    4. zabezpečeném proti  rozsypání, poškození nebo kontaminaci.
  4. Při nedodržení kroků uvedených v bodech 1. až 4. nebude na reklamaci brán zřetel.

 

KONTAKTY:

Spirit beads s.r.o

Jarmila Hromádková

[email protected]

IČ: 271 20 830

číslo puncovní úřad: 120 21